Premiumkvalitet som du kan lita på Geberit service ingår
När man köper en duschtoalett vill man ha en perfekt utrustad produkt. Man vill också kunna lita på att få support när man behöver det. Därför erbjuder Geberit ett servicelöfte som är utformat för att erbjuda support före, under och även efter ditt köp.
Service som imponerar En upplevelse för alla
Etablerade varumärken ger all den trygghet kunderna letar efter när de bestämmer sig för att köpa en högkvalitativ produkt. Som din erfarna partner erbjuder Geberit värdefullt stöd i varje steg av ditt köp - före, under och efter.
Allt du behöver veta om AquaClean hittar du på vår hemsida, i våra broschyrer eller från Geberit kundservice.
Besök ditt närmaste showroom för att prova en AquaClean innan du köper och upplev känslan av maximal fräschhet
Smarta lösningar gör att duschtoaletten kan installeras snabbt och enkelt i ditt badrum.
Styrenheterna är intuitiva och omedelbart tydliga. Det betyder att du kan använda din duschtoalett direkt utan att behöva spendera timmar på att läsa manualer.
En bra design och material som gör den enkel att rengöra gör det lätt att underhålla din duschtoalett.
Geberits kundservice är tillgänglig via e-post eller telefon – välj det alternativ du föredrar.
Vår fjärrsupporttjänst löser problem direkt från vårt huvudkontor. Det innebär att du inte behöver ringa – och vänta på – en servicetekniker.
Om ett felmeddelande visas och du behöver en snabb lösning på problemet kan du ge Geberits kundservice åtkomst till din enhet så kan de ge dig support precis där du behöver den.
Fördelar med Geberits fjärrsupport
Om allt går bra är din enhet redo att användas igen efter den kostnadsfria fjärrsupporten, och du behöver inte vänta på att få hjälp av en servicetekniker på plats.