Geberit AquaClean Service
Vi hjälper dig
Geberit har ett rykte om sig att tillhandahålla tillförlitliga och hållbara produkter. Om du har några frågor eller behöver hjälp med din AquaClean duschtoalett, finns vi alltid till hands för att hjälpa dig.
Kontakta oss Vi hjälper dig gärna
Har du frågor om Geberit AquaClean i allmänhet eller särskilda frågor om just din duschtoalett? Vill du beställa en broschyr? Vi hjälper dig gärna.
Så här når du oss:
Telefon: 0456-480 00
E-post: aquaclean.se@geberit.com
Ladda ner:
Produktbroschyr (, 6.2 MB)
Prislista (, 105 KB)
Översikt modeller (, 258 KB)
Oöverträffad Geberit service Fjärrsupport för AquaClean
Geberits fjärrsupport för AquaClean duschtoaletten är mycket effektiv. Ring Geberit kundservice så hjälper vi dig på distans med direktåtkomst till din duschtoalett. Det betyder att du kan lita på snabba lösningar när du behöver hjälp. Du behöver inte längre vänta på att vi ska komma till dig.
Så här fungerar fjärrsupport:
- Installera Geberit Home app
- Anslut duschtoaletten till appen
- Ring Geberit kundservice
- Starta fjärrsupport i appen och följ instruktionerna
I säkra händer med Geberit
Kan du inte bestämma dig?
När du köper en duschtoalett vill du ha en perfekt utrustad produkt. Du vill också kunna räkna med ett komplett servicepaket. På Geberit tillhandahåller vi en heltäckande och tillförlitlig service med lösningar skräddarsydda efter olika kundgrupper.
Supporten vi ger börjar till och med innan köpet. Som slutkund klickar du bara på den gröna rutan så får du stöd från Geberit under hela inköpsprocessen. I den blå rutan finns användbara tips för installatören om installation och underhåll. I den grå rutan ger vi återförsäljare tips, tricks och råd kring försäljningsargument och kundsupport.
Oavsett roll är du alltid i säkra händer hos Geberit.